неділю, 8 грудня 2013 р.

Зимовий ліс))

Привіт, мої дорогі!
Я скоренько перед сном забігла показати вам листівочку.
Випробовувала ному маску)

Тут шишечки "заморозила")) за ідею дякую Іринці freesents Нанесла хрустальну пасту. Вживу виглядає дуже гарно, а на фото майже не видно...


Сніжинку зліпила з самозастигаючої пластики 







А ще хочу похвастати))) В п"ятницю я виграла цукерку в Каті і вже в суботу її отримала!!! Катюшо, дякую величезне ще раз!
Отримала я набір 30х30 новорічної Графіки45 і неймовірно красивий тег з теплими словами!


Тег ближче: 

Ось такі справи))
Дякую вам за візит!
ЧМК

8 коментарів:

  1. Наталочко, така гарнюня листівочка!!! Дуже сподобалася!

    ВідповістиВидалити
  2. Красивая открытуля, зимняя такая
    Поздравляю с выигрышем!

    ВідповістиВидалити
  3. Наталю, листівка чудова! Зимова-зимова, і пасту добре видно .Вітаю з виграшем і очікую нову красу!

    ВідповістиВидалити
  4. ОУ!Листівка-БОМБА! Накрутила тут всього так цікаво)))Шишечки...ммммм...і у мене тих шишечок залєжи-чекають на моє натхнення)))Маска просто чудовезна.

    ВідповістиВидалити
  5. Наташ, а что-то у меня нет доступа к твоей открыточке в ВК( В интересных фото висит, а открываю-пишет Ошибка доступа0_0

    ВідповістиВидалити
  6. Невероятно красиво!!! Спасибо от СкрапМагии!

    ВідповістиВидалити
  7. Прекрасный фон! Спасибо, что творите со СкрапМагией!

    ВідповістиВидалити
  8. Работа просто супер! Я в восторге от маски (давно о такой мечтаю), от шишей, от эмбросинга... В общем от всего )

    ВідповістиВидалити