понеділок, 16 грудня 2013 р.

Листівка про мрію.. про мою мрію..

Привіт, зозульки!
Наближається Новий Рік і наближається в мене легенький депреснячок(((
Так, так... У всіх передсвятковий настрій, усі метушаться, готуються до зустрічі Нового Року, радіють, а у мене виникає бажання кудись сховатись від усіх... закритись на самоті... не приймати гостей, не ходити в гості ... просто втекти від усього... Не люблю цю метушню передноворічну.... Усі пишуть як радіють, купуючи ялинкові прикраси, або роблячи їх самими, тішаться разом з дітками... А в мене навіть бажання нема щось робити... Думала з появою дітей все зміниться - та де там((  Сама не тішусь і дітей до цього не привчаю(( Знаю, що зле, але побороти це не можу....
От розбалакалась.. Вибачайте)

А прийшла то я показати листівку по завданню від Crafty Ann Мечтай ярко

Як побачила його, відразу знала, що обов"язково прийматиму в ньому участь) Адже маю мрію) Одну, велику) Мати власне житло. Навіть не обов"язково власне, просто жити окремо від батьків... Знаю, що так буде важче, але бажання сильніше)) 

Спинка: 




 В листівці глибокий зміст))) І хоч на перший погляд слон там ні до чого)) але він уособлює мене)) Є вираз "радіти, як слон" Саме так і буду я радіти))) як слон)) з кулькою))

За висічку дякую Шунічці! Зроблена вона ось цим ножем, папір від Glitz Design, багато швів, білий флаверсофт, глоссі, сріблястий глітер. За чіпборд спасибі Іринці freesents. Натерпівся він від мене))) спочатку покрила кракелюром, потім акриловою фарбою, а потім флаверсофтом притрусила. А верхню вивіску ще й заембосила)
Ось так)
Дякую вам за візит і ваші теплі слова!
ЧМК

16 коментарів:

  1. дуже гарна листівка, і слон дуже сподобався)) Наташа, щиро бажаю, щоб твоя мрія здійснилася, власне житло - це так добре!

    ВідповістиВидалити
  2. листівка дійсно чудовезна! нехай твоя мрія обов"язково збудеться!
    *вивіска кльова)))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Супер! Эта открытка и о моей мечте))) Но я хочу СВОЙ дом (или квартиру). Мы на съемной(((

    ВідповістиВидалити
  4. Яка краса вийшла!бажаю щоб мрії в новому році здійснились і ти повірила в чудеса)))
    Ой, як я тебе розумію...ми теж живемо поки що з батьками-але впевнено наближаємосб до своєї мети, ого тобі бажаю)))

    ВідповістиВидалити
  5. У меня тоже никакого праздничного настроения(( Надо сынишке праздник устроить, а мне все не хочется(( Ну это мы переборем!
    Открытка чудесная! А мечты обязательно исполнятся!

    ВідповістиВидалити
  6. Дійсно, смисл там є) Вона дуже гарна)) А на рахунок настрою то і в мене щось так собі... я тільки думаю, що буду готувати і за подарунки... і все... більше якось нічо не цікавить(

    ВідповістиВидалити
  7. Наталочко, нехай твоя заповітна мрія здійсниться! В мене на роботі така запарка кожного грудня, теж радіти новорічним святам немає ні часу ні сил. Тож нехай у вас буде своя домівка, але додам трохи старечого бурчання, десь недалеко від батьків. Дорослі наші дітки, ми ж за вами сумуємо, якщо довго не бачимося, і хвилюємося, чи все у вас добре, ви ж саме ріднесеньке и дорогоцінне, що в нас є...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую від щирого серця! і за побажання, і за "бурчання")))

      Видалити
  8. Гарна мрія :) І листівочка чудова :)

    ВідповістиВидалити
  9. Я вірю,що скоро-прескоро твоя мрія здійсниться!І ти в СВОЇЙ оселі полюбиш,ще й як,полюбиш приготування до СВЯТ)))Точно,Кажу тобі.Я також не дуже любила,поки ми не придбали своє житло.Нє,раніше,поки ми не стали знімати житло та жити окремо від батьків. А діткам мус,навіть через не можу,прививати радість ))) Нехай у вас все буде гаразд!Не хандри!І виколуцся з болячок))А то я тут вже на лижах стою-зустрітись хочу;))
    Листівка-бомобезна!Гарно ти побавилась з тим всім))

    ВідповістиВидалити