понеділок, 2 грудня 2013 р.

Листівка для коханого

Привіт, мої зозульки!
Як ви? Як ваш настрій?
Щось мене страх охоплює щодо теперішніх подій в Україні... Аби тільки все закінчилось мирно, без кровопролиття... Досить уже.. і так стільки крові пролили, крові невинних дітей, які прийшли мирно відстояти своє право на краще майбутнє....

Я прийшла показати вам листівку для коханого. Вчора були його іменини. Ми тихо посиділи в родинному колі, втупившись в телевізор і слідкуючи за новинами.. Якось так я закрутилась, що навіть не привітала його офіційно... аж соромно стало... подарунок вдома лежить, а вручений не був... І сьогодні мене відвідало натхнення)) незважаючи на політичний настрій) Я все ж зібралась з думками і на одному подиху створилась ось така листівка:

Рамочка спечена)) помацьана акриловою фарбою)


Спинка:

І ще один ракурс)) лежачи)


Випробувала нову масочку) Завжди кажу, що випадковостей не буває) Помилково мені прислали маску з кляксами) і ось як вийшло все гарно з нею))) 
Результатом задоволена на всі 100%, а це таааак рідко зі мною буває))
Ну якось так на сьогодні..
Біжу малят спати класти, а нам, українцям, бажаю спокою та миру!
ЧМК

10 коментарів:

  1. але й крутезна маска! дуже кльова листівка! просто вау! правда!)
    вітаю тебе з любчиком))

    ВідповістиВидалити
  2. Дійсно дуже класна листівочка!така стильна)

    ВідповістиВидалити
  3. Натуля, очень крутая открытуля! Супер! С рамочек тащусь)))
    Да, события у вас печальные происходят.. Очень переживаем..

    ВідповістиВидалити
  4. Наталю, вітаю з іменинами коханого! І де ж іще тихо-мирно посидіти, як не вдома.:) Листівка стильна вийшла, і стримана, і з емоціями - усе як треба!
    Ех-ех, у нас теж неспокійно, але вважаю, що ця тема не для такого затишного бложика, як у тебе. Так що не будемо про сумне.:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. це точно) сумного і по телебаченню хватає, на превеликий жаль((
      дякую за привітання і теплі слова!

      Видалити
  5. Листівка просто бомбова!Все в ній так гармонійно-супер.
    А про події...я всі ці події переживаю та пропускаю через себе.Багато могла б сказати,навіть думала пост писати.Але вирішила свої емоції не розпрошувати тут.Ті блоги не для того.Я активно висловлюю думку в інших мережах.Якби не була хвора зараз-то 100% була б на Майдані!
    А наше і не тільки ТВ краще не дивитись.Не висвітлюють всього,спотворюють те що показують і взагалі не вони зараз ті,кого варто слухати.Треба слухати себе!А страх0-то самме гірше .Не боятись!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень красивая открытка! Такая мужская и в то же время такая романтическая!

    ВідповістиВидалити